WAUW!!! – Hvad fanden skete der så lige i dag?
3 ½ time fløj lige afsted og nu sidder jeg her og tænker på, om Mie fik opløst hypnosen helt, for mine øjenlåg føles VITTERLIGT som BLY!!! – Men argh… det er nok bare alm. træthed…eller måske UALMINDELIG træthed…
Det er for VILDT at arbejde med sig selv og det er HÅRDT, men absolut på den fede måde!
I dag bestod af følgende: Læs resten