
Lots of money….
En lørdag med RIG mulighed for at samle MANGE penge ind til velgørende formål…
…altså hvis man betragter størrelsen på den ‘SPAREGRIS’, som jeg har fragtet rundt i byens gader i dag :/ – ‘Det er ikke sådan én man smider en femmer i, mor – det er mere en femhundredkroneseddel’ – TAK for den sønnike <3 Jeg har ALTID lagt stor vægt på at opdrage mit ‘yngel’ til at være hudløs ærlig, så nu skal vi vist til at øve i at sætte ‘lidt filtre’ på… Læs resten